tisdag 19 februari 2013

Hendy


Igår drakk jeg kaffe med Hendy :))
og hun har hatt en stor betydning for meg i Norge. 

Etter bare omtrent 1 år i Sandefjord ble jeg tilbedt om og være rektor på en liten grendeskole i Sande kommune. Det var Hendy som absolutt trodde på meg og det sluttet med at jeg isteden for at være rektor satt med i skolens styrelse som et «wild card». Vi har hatt mange pedagogiske samtaler og Hendy var en stor drivkraft i skolen.
  • Av Hendy kjøpte jeg den første kransekaken!!!
  • Sammen med Hendy hadde jeg mit første jobb i Norge! 
  • Hjemme hos Hendy hadde vi ibland styrelse møter så jeg fikk tilfelle å treffe Hendys familie. 
  • Hendy med man har vært invitert på vår årlige «gløggmingel». 
  • Hendy bju meg på min første norske forelesning
  • Hendy har rett og slett vært en viktig pusle bit i mitt norske liv.


Tusen takk for kaffestundene og de andre møtene

Neste gang vi sees blir det kanskje på mit eget café :-)
Då skal jeg bju deg på kaffe og kake :-)

Mange klemmer
Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar