tisdag 16 oktober 2012

En venninne som gir alt...


... både for sin familie, og for meg.

Tusen, tusen takk Laila for at du stiller opp. Du kjører meg til flyplassen når jeg trenger det :-) Du stiller opp på mine «crazy ideas», som til eksempel igår når jeg ringte og spurte om en tjeneste. Det var bare sirka 15 min innen, men du sa, «Ja, visst» med et stort smil. Du støtter og er delaktig i mine fremtidsplaner om kransekake fabrik osv.
På onsdag som er vår felles «ledige» dag, bjur jeg på lunsj :-)
Allereden idag får du et hjerte av meg




Klem Pia


2 kommentarer:

  1. No problemo :-) That's what friends are for :-p ,og for et nydelig hjerte. Tusen takk. La akkurat merke til at det ble veldig internasjonalt dette her. Sånn blir det når man går på skolen ;-)

    SvaraRadera
  2. I do understand, vad du skriver, men själv håller jeg meg til et språk :-) Det blir ikke så mye problemos av det :)

    Take care
    Pia

    SvaraRadera