söndag 7 april 2013

Slutet... Tillbakablick nr 3...

Ett tag var jag lite tveksam till om vi skulle klara av att tömma huset till rätt dag!!!
Mitt i flytten blev Kenneth sjuk och allt kändes mer eller mindre kaotiskt!!!
MEN vi fick till det, det blev tomt i ALLA rum

Tomt vardagsrum
Tomt kök
Tom matplats
Tomt gästrum
Tomt sovrum
Tomt Nea rum
OCH TOMT hobbyrum :)

Visst känns det tomt ibland att inte ha någonstans att bo, men samtidigt är det ju det vi vill för stunden!

Kram från mig till dig!
Pia



2 kommentarer:

  1. Javist ble det tomt,,,, Det ser tomt ut,,,,,Kan kjennes tomt ut,,,,,Det kan kjennes tomt ut med et hus fullt av saker også,,,,, :-o Jeg er helt sikker på at det ikke kjennes tomt ut i hjertet deres når deres eventyr etterhvert nå går dag for dag, uke etter uke. Jeg gleder meg til å følge. Var SÅ glad når jeg gikk inn her i dag og så det hadde skjedd mengder av nye innlegg <3

    SvaraRadera
  2. Jeg er også glad for mine nye innlegg ;) Har vært mye trassel MEN problemer er jo til for å løses. Får gi all kredit til min kjære man! Klem til deg Laila <3

    SvaraRadera