onsdag 10 april 2013

Ur ett annorlunda perspektiv

För många år sedan jobbade jag med ett gäng där vi hela tiden utvecklades tillsammans! Vi hade våra ledord...
  • FUN
  • konsensus
  • innovativ
  • perspektiv
  • osv..
Den här bilden tog jag idag på en tur i ett underbart "vår-Stockholm" 


Den här bilden måste vara våra ledord "i en liten ask"
Roligt, intressegemenskap, uppslagsrikt och ni ser också Gröna Lund ur ett nytt perspektiv!

På den sidan jag står på, Skeppsholmen, ligger ett fantastiskt fint hotell där de skriver upp förslag från menyn som tapetdekorer! Fun, säkert gjort i konsensus anda, i  mitt tycke innovativt och dekorativt sett ur flera perspektiv!



Kram från mig som är på jakt efter smultronställen i Stockholm!
Hela Skeppsholmen är ett riktigt smultronställe
//Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar