måndag 12 augusti 2013

Italien -- Blommornas by

Vi susar vidare i Italien och ser mycket som är vackert och kul!
T ex hamnade vi i en stad som hade udda blomsterarrangemang som sitt tema

Jag tänker på min kompis Majta när jag ser den här. Vi hade båda två varsin tuff bubbla när vi var runt 20 år ;) 
Jag tänker på hela Lemshaga när jag ser det här pianot som sprudlar av prakt
Jag tänker på min kära syster när jag ser den här konstellationen.
Både massor av blommor och sittplats i kombination

På vår genomresa igenom Italien blir det både det "lilla" och det "stora"
Här är prakten mer storslagen och av en helt annan karaktär

Kram Pia och Kenneth

2 kommentarer:

  1. Härligt :-) Jag var jätte stolt över min "bubbla" la ner massor med pengar för att den skulle vara så tuff som jag ville

    SvaraRadera
  2. Visst hade vi tuffa bilar för vi var ju tuffa tjejer <3

    SvaraRadera