fredag 27 juli 2012

Att testa och öva ger färdighet




Måste skynda!

Fösöker hinna med så många inlägg som möjligt innan L flyttar! Snart ska jag klara det här själv!!!!
Idag  prövar jag att länka en sida som är ett smakprov på ett, i mitt tycke, fantastiskt samarbete mellan Norge och Sverige.




http://www.youtube.com/watch?v=SFhfS8RFx8o

Antingen om du stressar eller tar det lugnt kan musik vara en fantastisk tillgång. Lyssna och njut av ett litet smakprov!



Det finns mycket annat som går att njuta av i Norge. Bland annat är "kransekake" en urläcker delikatess som smakar himmelskt till en kopp kaffe. Min underbara "veninne L" har lärt mig hur man bakar den. Så, när du kära läsare, kommer och hälsar på nästa gång, kanske du får smaka min egen bakade kransekake ;-)


Den här bilden har jag hittat hos conditor.no
Så nu kan jag lägga ut mina och andras bilder + att jag kan lägga ut musik.


Det är såååå roligt att lära något nytt!




Better late than ever
Kram från mig till dig 

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar