söndag 29 juli 2012

Vad händer/Vad har hänt


Mentalt håller jag på och förberder mig på att en väldigt stor förändring kommer att ske i mitt liv.

Mitt enda barn ska flytta hemifrån!!!
Det är stort för henne och det är stort för mig. Som min bror sa, det är både glädje och skräck i den känslan.
Hon och jag  har levt ihop i snart 19 år och gjort så otroligt mycket kul tillsammans.


Vi har bland annat gjort massor av resor runt om i hela världen. Här är vi i Kragerø som för övrigt är en fantastisk sommaridyll i Norge.


Åre har varit/är vårt favvo ställe i alla väder och under alla årstider. Vårt lilla vinterhus är som en fristad, där inga regler gäller, men är ändå fullt av traditioner. Som till exempel, dans kring midsommarstången vid Undersåkers hembygdsgård.

Jag har fått chansen att se hur du har utvecklats från en "Seal team" dykare i Eriksdalshallens simbassäng till en "Adwanced Open water" dykare i Nordsjön.










En spännande och utmanande väg valde du med nanbudon. Du började med vitt bälte och slutade med svart.










Många gånger satt du i orkesterdiket och spelade cello. Jag satt i publikhavet och applåderade.







Du var bara 6 månader när du första gången satt på pappas rygg i skidbacken. Då åkte jag efter dig och såg hur du mös i "ryggsäcken". Idag åker du på egna ben och njuter i fulla drag i en slalombacke.

"To take a walk down Memory Lane" är awsome tillsammans med dig L
Kärleksfulla kramar från en mycket stolt mamma

1 kommentar: