måndag 7 januari 2013

Nedräkning

När jag startade bloggen hade jag en plan...

Jag skrev "Plan your work, work your plan"
Skriver... check på nr 1
Jobbar just nu på nr 2

1. Sälja huset
2. Köpa lägenhet
3. Dra ut på upptäcksresa i världen

Det är svårt att ha kontrollen över nr 2 eftersom jag sitter här och lägenheterna är där ;-)
Men det ordnar sig till sist! Har 2 perfekta bulvaner på plats! Den ena är dottern som kommer få hyra lägenheten i andra hand och den andra är hennes bror som har lite mer erfarenhet av att gå på visningar.

Sakta men säkert når jag målet med bloggen; att sända vykort till er från olika delar av världen och.dokumentera vad jag får vara med om på min resa.

På måndag ska jag börja operation "avveckling av huset"

Bamsekram Pia

Allt har potential att bli något annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar