torsdag 10 januari 2013

Tusen tack, för så mycket!

Jag älskar symbolik. Symbolik kan vara lätt eller svår att tolka, men din tolkning är ju alltid rätt för dig!

Den här bilden är tagen i ett hem som jag har varit i och bilden får symbolisera familjen som bor där. Familjen önskar inte vara med på bild så hädanefter får det här vara deras symbolbild!


Vill med den här bilden också passa på att återigen säga TACK till er för allt vad ni gör för vår dotter!
Varje gång jag ska göra det (in real life) stockar sig rösten och jag får inte fram ett enda ord, men så här i lugn och ro kan jag från djupet av mitt hjärta säga att jag är väldigt tacksam! Hon tycker att det funkar kanonbra och trivs väldigt bra med er. Det gör mig lika glad som era blommor!

Kram Pia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar