tisdag 18 juni 2013

Snabbspolning 4

Sista dagarna i Stockholm blev helt fantastiska! Sol och varmt och fullt med aktiviteter!

Lägenheten syns från de flesta vyerna!!!!!
Här är vi uppe på Observatorielunden och ser också Stockholms runda stadsbibliotek!

Det "snöade" på Sveavägen!!!! 
Det vankades underhållning på Drottninggatan....
Det blev sååååklart dansföreställning!
Nea och jag hade delad mening om gardin eller inte i köksfönstret???
Lösningen blev enligt oss båda två helt genialisk!!!
"Gamla överblivna skatter blev som nya när de hamnade på gardinstången"

Fler händelser som jag verkligen vill nämna

* Drack kaffe med min rara, gulliga "gamla" (32 år) elev!!!! Sist jag träffade henne var hon 9 år!!!
* Fick mina nya glasögon
* Träffade min underbara syssling igen tillsammans med min syster. Vi var och åt middag och njöt av varandras sällskap!
* Firade Ken1:s systers födelsedag ute vid deras paradis!
* Var på studentmottagning hos Matilda ute i Vallentuna!

Vi sa  även"hejdå" till vår superballa dotter <3
Vi älskar henne och världens stoltaste föräldrar :)
P.S bilden är tagen lite tidigare på säsongen men den är såååå fin så jag la in den iaf ;)

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar