torsdag 13 juni 2013

Snabbspolning 1

Jag förstår att många av er har lagt av.... det är ju aldrig något som händer på "frompia2u" :))

Jag får ta en snabbspolning av de sista veckorna...

För några av mina läsare så är funktionären med ansiktet mot kameran, bekant!!!
På Stockholm Marathon såg vi några kända ansikten och bland annat Ove från Lemshaga som funktionär!!!

81 nationer 
Över 20.000 anmälda
och jag fick med några stycken på bild :)
Korsningen Odengatan - BirgerJarlsgatan fick jag ett foto på årets segrare ca 2 km innan målgång

En av anledningarna för oss att vara i Stockholm ca 2 månader var ju att hjälpa Ken1 son med familj att renovera deras kök!
Här är en bild som visar hur bra det blev!
Deras katt brydde sig inte om ljud så länge hon kunde ligga på soffan och mysa.
 "Mysan myser"

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar