onsdag 1 maj 2013

Men vad hände...

... med tiden????

Den rusar förbi... jag är med... men det är otroligt svårt att hinna med allt jag vill... t ex att blogga...

Nu kommer iaf ett inlägg från igår, Valborgsmassoafton. Vi var bjudna på grillkväll till Ken1:s syster med familj som bor i Sigtuna.
Där var trevligt, god mat och en fantastisk avslutning på kvällen!

Nere vid Mälarens strand kom kanoterna glidandes med tända facklor!
Bakom mig stod de små barnen och ropade med förväntan i rösten: "Nu kommer dom, nu kommer dom"

Barnen visste tydligen att facklorna skulle tände upp vårdkasen som var uppbyggd på en flotte mitt ute på vattnet!

För mig var det lika spännande som för barnen!
Vilken överraskning när det brann så vackert, och ganska riskfritt från att det skulle sprida sig!!!
Väldigt pampigt och vackert!

Efter det inträdde överraskning nummer 2

Sigtuna kommun bjöd på ett fyrverkeri...

... som blev uppskattat av de flesta

Tack Ewa&Johan för en minnesvärd kväll
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar