tisdag 7 maj 2013

Sandefjord - Stockholm

I mitt liv i Sandefjord hade jag tid över till "annat", t ex bloggande :-)
Mitt liv i Stockholm är helt annorlunda. Jag har inget "hem", inget jobb, inga rutiner och framförallt inte tid (eller gör inte den prioriteringen här i Stockholm) att sitta ner varje dag och skriva ett nytt inlägg

Förändringen innebär omkullkastade planer, alltså planen på att lägga ut ett inlägg varje dag som jag har gjort under en lång period

MEN

Jag fortsätter att blogga fast det inte kommer komma ett inslag varje dag längre....

Städdag på gården. 
Pappa drar fram skräp ur vintergömmmorna och dottern krattar upp!
Det Nea sitter och tittar på längst bort, är en av byggnaderna som ingår i KTH:s lokaler. 
Det heter Q-huset och där har hon övningar ibland.

Kram till alla "gamla"" och nya läsare <3
Jag skriver mer nästa gång!
Kram Pia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar