måndag 10 september 2012

Det är inte alla dagar som innehåller glitter och glamour

Måndagmorgon!

Alla vi människor  har nog ett förhållande till måndagar. Antingen är det:
Trist, trist, trist! Bare massa måsten hela veckan och en väntan till helgen kommer igen!
ELLER
Yes, yes, yes! Äntligen börjar veckan och jag ska ha så kul!
ELLER
Måndag? Det kunde lika bra ha varit torsdag? eller julafton. I couldn´t care less.

Min måndag 10 september startade med en frukost hemma hos mig tillsammans med Nina. Vi hade tända ljus, vacker avslappnad musik och gott att äta och efter det tog vi en lång promenad!

Musiken får du lägga till själv















Kom hem, duschade, gick ut och städade tomten!



Den här måndagen var det inte glitter, och inte heller glamour, men jag kände mig nöjd när halva dagen hade gått och jag hade fullt med energi ;-) till strykhögen, dammråttorna och projekt "finputs" till torsdag!

Ha en fin måndagskväll!
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar