lördag 8 september 2012

Kommentarer


Måste bara visa!
Har fått flera kommentarer som jag älskar att läsa, om och om igen :-) på olika inlägg.
MEN
Den här kommentaren som jag fick på mitt inlägg som heter "Gooood morgon" är den första kommentaren där jag inte har någon som helst aning om vem personen i fråga är :-)
Jag misstänker att det är en person från Norge ;-), men inte ens det kan jag vara 100 % säker på. Det är en kittlande känsla att jag ser att ni är några  i Norge, Sverige, USA, Tyskland och Ryssland som läser =D det jag skriver!
Kära alla! 
Vem du än är och var du än bor så ska du veta att jag finner en glädje i att skriva ner mina tankar och de upplevelserna jag är med om.
I framtiden hoppas jag ju att få skicka iväg olika vykort från vårt rese-äventyr!
Tack för att alla Ni som läser, är med mig på min resa!
Kram Pia

Livet byr på mere spenning
Fart og fest og mang en vending
Her er dagen
Her er året
Pakk det opp og sett avgårde
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar