torsdag 13 september 2012

Guldet i byrålådan

Sålde guldet,
och åt upp pengarna!

För drygt 3 veckor sen lämnade jag in lite guld som jag absolut inte använder. Nu har jag sålt det och fått pengarna =D

Idag på kvällen när det var visning på huset åkte Ken1 och jag ner på byn och spenderade nästan hälften av vinsten på en middag. Vi var på en, för oss, ny indisk restaurang som har ett bra rykte här i byn.

Ken1 åt en  kyckling med hot tandori sås och jag tog en mild kyckling med mangosås. Det var mycket gott. 

Till dessert, valde vi indisk glass med smak av kardemumma och pistage
och
en kopp kaffe ;-)

Under måltiden fick jag ett SMS från mäklaren som sa att visningen slutade med att ett ungt par med ett litet barn var intresserade av huset :-) 

Förhoppningsfulla kramar
Pia

2 kommentarer:

  1. I allefall solgte du ikke skinnet før bjørnen var skutt.
    <3

    SvaraRadera
  2. Nei, heldigvis ;-)
    Ellers hadde jeg kanskje blitt nøtt til å vaske opp
    innen jeg
    dro fra kro ;-)

    Klem Pia

    SvaraRadera