onsdag 19 september 2012

Nu é de mycke,

sa flickan som gick ut och plockade rönnbär ;-)



För några månader sen drack jag björklövste ;-) som var gott och nyttigt, men löven har mist lite av sin kraft så här års.


För några veckor sen började jag med rönnbärsbladste istället, men igår kväll gick jag ut på jakt efter självaste rönnbären ;-) Dessvärre så möttes jag av det här

                                                                                           
Alldeles för små                                                                                               Alldeles för uttorkade

Till slut, fick jag betalt för mitt sökande

En ensam liten klase, men det räcker för några koppar!
Mission completed ;-)

Skam den som ger sig
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar