fredag 17 augusti 2012

Recycling

FYND!

Min gamla trotjänare har fått "nytt" liv!
Hon var en riktig "Red Lady".

Igår blev hon såld till min venninne som köpte den till sin syster som ska fylla 50 år.
Jag tycker trenden med vintage, second hand, loppis och recycling är ett strålande koncept.

Här är några av mina fynd på sista tiden.




Skål att förgylla vardagen med = 40:- på Stadsmissionen i Stockholm







Ett äkta sandslott att drömma om = 10:- på en loppis ute på Siggesta Gård, Värmdö







En riktig söt/skräckinjagande beskyddare på trappen = 50 NoK på en second hand i Norge




När huset är sålt ska jag ordna en "Recycling helg" :-) Mycket av det vi har samlat på oss ska då få nya, lyckliga ägare. Är du i närheten när det händer, är du välkommen att göra ett fynd, ett kupp eller "a real good bargain"!!!

REuse
REduse
REcycle

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar