onsdag 1 augusti 2012

Familjen

                                                Idag ska jag berätta lite om oss som familj

L ska flytta till Stockholm och börja på KTH. Målet är att bli civilingenjör inom farkostteknik!
K har just blivit dykinstruktör. Hans dröm är att kunna utbilda fler dykare.
P ska snart påbörja sin fjärde bok. Skriva är hennes livsstil.

Jag är väldigt stolt över min familj och vad vi har åstadkommit. Jag är också stolt över mina mina syskon och vad de gör gör. Min syster är färdigutbildad örtterapeut i slutet på året och min bror är nyutbildad zen-coach.

Här är L sittandes på golvet framför mina massage händer ;-)
Får jag presentera K som "fixar" det mesta och som här visar L någon spännande teknisk "dings"
P i familjen sträcker över en blombukett till er allihop och avslutar med ett tjolahopp!

Kram













1 kommentar: