lördag 18 augusti 2012

Till min dotter

Jag är här och du är där!
Eller före och efter...!

  

Det är 9 dagar sedan jag kramade om dig innan jag lämnade dig hos din brorsa. 
På KTH håller ni på med "nollningen" som det kallas i folkmun, men i stadgarna står det mottagning! Viktigt är tydligen, att nykomlingarna inte är "nollor" utan nØllor?? 
Allra första dagen var det i alla fall inskrivning i Stadshuset, Blå hallen med pompa och ståt!


Promgrammet rullar på och allaredan har jag hört dig berätta om tjejmiddag, båtbyggning&båtrace, förberadande matte föreläsning, gasque=fest, hamburger grillning på kårhusets tak osv! Mycket förkortningar är det också att ta ställning till, t ex THS, CSN, TC osv !!! Sammanfattningsvis är det en helt ny värld för både dig, min dotter, och mig med ;-) Jag är sååå glad för din skull, att det verkar vara sååååå rätt för dig :-)


Ja, det låter som du har kommit till ett riktigt guld ställe! Du får möjlighet att plugga det du tycker är kul!
OCH
Det verkar finnas något för alla!


ÄLSKAR DIG och önskar dig All LYCKA TILL
Kram Mamma                                                                                                                                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar