fredag 3 augusti 2012

Tillfälligt avbrott

Hej kära du!

Kanske är det första gången du kikar in på den här bloggen, ELLER du har kanske redan blivit beroende, "hekta" eller "dependent" av mina inlägg. Vilket som, ska du veta att jag tycker det är väldigt kul att skriva och berätta om vad jag gör, MEN det blir nu ett uppehåll på ca 2 veckor. När jag kommer tillbaka, har jag fått med mig nya intryck och mycket spännande upplevelser att berätta om :-)

Vi hörs snart igen!
Love & peace så länge
Kram Pia

P.S
L har hjälpt mig att ordna så att det är lättare att skriva kommentarer nu. Om du vill ;-) har lust eller tid ;-)

1 kommentar:

  1. Ja nu är ni på väg, kan bara föreställa mej alla blandade känslor du säkert har.
    Jag kommer att ta hand om och måna om L så mycket hon själv vill och behöver, därom behöver du aldrig tvivla.
    Jag tycker också det är en otroligt spännande tid vi alla har framför oss, alla på olika sätt.
    Mina tankar är hos dej och jag skickar kärleksfulla ljusvirvlar till ditt hjärta.
    kram yffe.

    SvaraRadera