måndag 31 december 2012

NYÅRS AFTON

Hela familjen är samlad!
Mamma, pappa, barn!

                    

Du var nog ca så här gammal när du skrev kortet ovanför

Tid för uppsummering och reflektioner av det gångna året. Ytterligare ett år har passerat och jag blickar framåt, men samtidigt har jag med mig mitt förflutna.

Jag hade en underbartid med Nea under de första 19 åren vi bodde under samma tak.
År 2012 valde vi att gå vidare i livet och bo under olika tak. Jag känner mig så lyckligt lottad som fick den fantastisk upplevelsen av att få vara henne så nära och se en fantastisk människa växa upp och bli trygg och självständig.
Att vara MOR det kan jag aldrig förlora!

"Ring, klocka, ring i bistra nyårsnatten
mot rymdens norrskenssky och markens snö;
det gamla året lägger sig att dö...

Ring själaringning över land och vatten!
Ring in det nya och ring ut det gamla

i årets första, skälvande minut...."

(Tennyson)


År 2013 väntar nya spännande utmaningar och äventyr för mamma, pappa och barn (hela familjen). Vi kommer att mötas ibland, längta efter varandra ibland, men kärleken kommer alltid att finnas där<3


Peace&Love&Understanding

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag alla ER som går in på min blogg och läser.
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar